Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

"ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΣ» – εκδόσεις «ΙΑΝΟΣ»

Κυκλοφόρησε πρόσφατα το βιβλίο μου με τίτλο «ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΣ» – εκδόσεις «ΙΑΝΟΣ».


Γιατί δεν αυτοκτόνησες;

Σε μένα απευθύνονταν το ερώτημα, στον συγγραφέα, που την εποχή εκείνη ήμουν δεν ήμουν 20 χρόνων!
Τότε, δεν καταλάβαινα γιατί ζητούσαν τη ζωή μου, οι πρώην συναγωνιστές, οι σύντροφοί μου.

Τώρα, 60 χρόνια αργότερα, ξεσπάω και εξιστορώ !

Ένα κομμάτι απ` τη ζωή μου αφηγούμαι, φίλοι μου , που ξεκινάει απ` τους αγώνες μου κατά των Γερμανών κατακτητών και των συνεργατών τους.

Κι` ύστερα , περιγράφω πώς ένας έφηβος, συνεπαρμένος από την ατμόσφαιρα και τα συνθήματα της εποχής, ρίχνεται στον αγώνα για τα πανανθρώπινα ιδανικά, για λευτεριά, ισότητα και δικαιοσύνη..
Εμπλέκομαι στη δίνη του εμφυλίου, με βασανιστήρια, φυλακές, εξορίες, κι’ ένοπλη συμμετοχή στο δεύτερο αντάρτικο, στον Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας.
Με συγκλονιστικές περιγραφές, δίνω
μία καινούργια διάσταση σ` αυτό που άλλοι το αποκαλούσαν ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΌΛΕΜΟ, άλλοι το λέγαν ΔΕΎΤΕΡΟ ΑΝΤΆΡΤΙΚΟ, και οι σύγχρονοι το λεν` ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΌΛΕΜΟ.

Είναι τα απομνημονεύματα απ’ τη συμμετοχή μου στον ανθρωποφάγο εμφύλιο της εποχής εκείνης.
Ένα σας λέω μόνο ,: πέντε φιλαράκια, πέντε έφηβοι, πέντε μικροί αγωνιστές, βγήκαμε στο βουνό αντάρτες, ν` αγωνιστούμε για τα "πιστεύω" μας.
Οι τέσσερις σκοτώθηκαν στους πρώτους έξι μήνες.

Ο μόνος επιζών, εγώ, καταθέτω ένα κομμάτι απ’ την ψυχή μου , εκθέτοντας γεγονότα και....απογοήτευση για τον άδικο χαμό των συντρόφων μου και την κατάρρευση των ιδανικών μου!.

Κατάλαβες , πιστεύω, , ποιός είναι ο στόχος μου , είναι το «σκόρπισμα» στα 4 σημεία της Ελλάδας του μηνύματος :

«αγωνισθείτε για τα ιδανικά σας , αλλά μη γίνεστε όργανα κάποιων σκληροπυρηνικών η διαφθαρμένων ηγεσιών ! ».

Τα έσοδα από την πρώτη έκδοση του βιβλίου -που κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες - δεν τα εισέπραξα ,για να πέσει η τιμή του (15 Ε.) και να μπορέσουν να το αγοράσουν οι νέοι προς τους οποίους κυρίως απευθύνεται.

Τα έσοδα της δεύτερης έκδοσης (η πρώτη εξαντλήθηκε τον πρώτο μήνα!) διατέθηκαν στο «παιδικό χωριό στο Φίλυρο Θεσσαλονίκης ».

Με αγάπη

Βλάσης Γωγούσης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα