Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Θεσσαλονίκη 15/1/2010

……Δ Ι Κ Α Ι Ω Σ Η !!!!!!!

Την Πέμπτη που μας πέρασε ,αγαπητοί μου φίλοι/ες , στην εκπομπή ΖΟΥΓΚΛΑ άκουσα τον Τριανταφυλλόπουλο να λέει ότι «οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα ΔΙΟΔΙΑ για……30 χρόνια, ανήκουν σε….. καναλάρχες και εκδότες !!!.» .

Ένοιωσα μεγάλη ικανοποίηση γιατί δικαιώθηκα ,έτσι, για την επιθετικότητα που είχα εκδηλώσει στο άρθρο μου εναντίον κάποιων δημοσιογράφων οι οποίοι κατέκριναν τον ΓΚΛΕΤΖΟ στο άρθρο μου με τίτλο : ΓΚΛΕΤΖΟΣ , ΔΙΟΔΙΑ και…. ΚΑΖΙΝΑ !!!!

.

Το άρθρο που είχα αναρτήσει 2-3 μέρες πριν σον “τοίχο” μου, στο facebook , αλλά και που έστειλα - με απ`ευθείας μήνυμα - μέσω της σελίδας μου «ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ» , σε 800 περίπου φίλους μου ,σας το ξαναστέλνω , ρίξ`τε το , σας παρακαλώ ,πάλι μια ματιά .

………ΓΚΛΕΤΖΟΣ ΔΙΟΔΙΑ και…..ΚΑΖΙΝΑ !!

-« Ε,όχι κι` έτσι,

μπορεί να έχει δίκιο ο Γκλέτζος αλλά όχι και να καταπατάει τους νόμους !

Δεν μπορεί ο καθένας να παίρνει τον νόμο στα χέρια του !.

Ας προσφύγουν οι κάτοικοι της Στυλίδας στη δικαιοσύνη - μόνης αρμόδιας να εφαρμόσει τον νόμο !» -

Αυτά έλεγε- αγανακτισμένος ( και με το δίκιο του ) , πριν από λίγο σ` ένα κανάλι της τηλεόρασης ο δημοσιογράφος-εκφωνητής !

- Καλά δεν λέει βρε παιδιά , ( λέω εγώ ,τώρα ! ) , τι το περάσαμε δηλαδή , μπάτε σκύλοι κι` αλέστε ;

Κάντε μήνυση και αγωγή , αν θέλετε, και ως που να καταταγούν τα …..νεογέννητα της Στυλίδας στον…. Στρατό - να κάνουν τη θητεία τους- θα βγει και η απόφαση !!.

Μέχρι τότε να πληρώνετε διόδια,… αναρχικοί Στυλίτες !!.

Τι το περάσαμε ,δηλαδή , αφού ο…. νόμος , καταλαβαίνετε , ο …νόμος !!

Ποιος νόμος βρε , πληρωμένο μικρόφωνο , που κάνεις πλύση εγκεφάλου στους τηλεθεατές σεγκοντάροντας τις ληστρικές εταιρείες των διοδίων ;

Γιατί δεν θυμάσαι τον νόμο που λέει :

«Για να μπει κάποιος Έλλην υπήκοος σε ένα από τα αμέτρητα ΚΑΖΙΝΑ που ξεφύτρωσαν πριν λίγα χρόνια στη χώρα μας ,πρέπει:

1) να ΜΗΝ είναι κάτοικος του Νομού όπου λειτουργεί το ΚΑΖΙΝΟ

2) να ΜΗΝ είναι Δημόσιος Υπάλληλος και

3) να εμφανίζει φορολογική ενημερότητα »

Ξέρετε, φίλοι μου, πόσοι δημόσιοι η Δημοτικοί Υπάλληλοι καταχράστηκαν τεράστια ποσά παίζοντας στα ΚΑΖΙΝΑ,;

Ξέρετε πόσα σπίτια και χωράφια , πόσες περιουσίες κατοίκων της περιοχής όπου λειτουργούσαν τα ΚΑΖΙΝΑ πουλήθηκαν η κατασχέθηκαν και πόσοι κάτοικοι αυτοκτόνησαν από απόγνωση ,γιατί ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ μπαινόβγαιναν στα ΚΑΖΙΝΑ ;;;

Γιατί δεν γίνεται κουβέντα για την παραβίαση του νόμου ;

Το ‘άλλο πάλι;

« Μπαρ, , Κέντρα Διασκέδασης, Καφενεία, Καφετερίες, Αναψυκτήρια, , Αίθουσες διενέργειας τυχερών παιχνιδιών, Ταβέρνες, Καταστήματα με χρήση τραπεζοκαθισμάτων :ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη των…..50 μέτρων από σχολεία, εκκλησίες κ.λ.π. ;;»

Για την έκδοση αδείας λειτουργίας απαιτείται η παρακάτω
Δήλωση του Ν.1599/86

"Σύμφωνα με το άρθρο 3 του Π.Δ. 180/79, το κατάστημά μου βρίσκεται σε απόσταση μεγαλύτερη των 50 μέτρων, κατευθείαν γραμμή μετρούμενη, από ναούς, σχολεία, , νοσοκομεία, κλπ .
Να σας αναφέρω εγώ ,φίλοi του Facebook , 10,20,50,100 τέτοια κέντρα που λειτουργούν -παρά τον νόμο - όχι σε απόσταση 50 μέτρων αλλά ΚΟΛΗΜΜΕΝΑ στα κάγκελα της αυλής των σχολείων;;;.

Που είναι ο νόμος , τώρα αχρείε –πληρωμένε εκφωνητή , γιατί δεν τον θυμάσαι τώρα;

Απλούστατα γιατί υπηρετείς τα συμφέροντα των αφεντικών σου ,ακριβοπληρωμένε κονδυλοφόρε !.

¨Οσοι ,φίλοι μου, είστε με τον Αποστόλη - ( για τον Γκλέτζο , λέω ) - ρηξ` τε ένα «like» ( η ένα «γουστάρω» -κατ`ελεύθερη μετάφραση του like !!!) κάτω από αυτό το άρθρο !!!.

Νάχετε την αγάπη μου,

Ο …αναρχικός …έφηβος

Δρ ΒΛΑΣΗΣ ΓΩΓΟΥΣΗΣ

2310/225842 6836/875528

1 σχόλια:

Τη 23 Μαρτίου 2012 στις 8:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger γωγουσης βλασης είπε...

Λάθος κινητό ! Το ορθό = 6936/875528

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα